Friday, March 11, 2022

Om jag vore en presidentuppsats

Om jag vore en presidentuppsats



Samtidigt som hon var föreläsare vid flera gymnasieinstitutioner grundade Lona ett online-utbildningsprojekt Tutorsclass. Bidragsgivare Bio Lona Glenn Los Angeles Lona tog examen från Los Angeles City College. För att göra en brottsfri nation skulle jag arbeta på det genom att göra en om jag vore en presidentuppsats hemligt team i varje stat som skulle gripa de skyldiga. Får bönderna verkligen vad de förtjänar? alla har höga förhoppningar på sitt land, du sitter mitt emellan en grupp människor och de själva kommer att påpeka saker som de hoppas på att förbättra i vårt land inom några minuter. Orsak till hemgift?





Bidragsgivare Bio



Dessa dagar när du börjar prata om de problem vi står inför i vårt dagliga liv, leder en sak till en annan och det leder till en annan och så vidare, om jag vore en presidentuppsats. Alla hoppas på en bättre nation, en bättre miljö, en bättre plats att leva på osv. alla har höga förhoppningar på sitt land, du sitter mitt emellan en grupp människor och de själva kommer att påpeka saker som de hoppas på att förbättra i vårt land inom några minuter. Hmm president. Vem är en president? En president är den som är regeringschef. Plus en hel del ansvar dock, högar av press också. En president är den som representerar alla, han eller hon måste tänka klokt och fatta beslut på ett sådant sätt som skulle leda till en ljusare framtid för vår nation.


Alla tänker på att förändra sitt land. Men tänk om jag vore en president? Det var så coolt! Det här ämnet kommer att ta ett tag kompis. Enligt mig är den grundläggande förbättring som jag skulle arbeta med. Låt mig gå kortfattat i detta ämne. Så vad är ojämlikhet mellan könen? Ojämlikhet mellan könen definierar att män och kvinnor inte är jämställda. Som om det är ett skämt? Människor har dödat flickbarnet i själva livmodern. Genom din mamma, en dam din idiot. Inte en fågel flög och kastade dig mot ditt hem! Det är bara i serien om jag vore en presidentuppsats. Och även om flickbarnet föds då om jag vore en presidentuppsats Folk börjar behandla henne som en börda.


Och en tid kommer när folk gifter sig med dem med någon som själv studerar. Varför är en tjej en börda för dig? Orsak till hemgift? Du slutar tro på hemgiftssystemet, om någon skrämmer dig för det faktum att en tjej betyder hemgift så genom en konstitutionsbok om hattperson. Det finns vissa människor i vårt land som respekterar om jag vore en presidentuppsats så mycket att varje gång en flicka föds, växer hela byn träd. Jag är seriöst stolt över sådana människor. Det borde finnas fler sådana människor. Vår nation är beroende av den miljö vi lever i. Och vår miljö beror på hur vi underhåller den. Jobbar vi verkligen hårt för att ha en trevlig miljö? Luftföroreningar, vattenföroreningar, markföroreningar, om jag vore en presidentuppsats, Bullerföroreningar etc.


vad är orsakerna bakom dem? Någonsin tänkt på det. Vi är orsaken bakom det. Som president skulle jag arbeta med att förorena dess orsaker och förebygga det. Jag skulle låta ingen sten lämnas ovänd. Bokningssystem är säten speciellt utrustade för efterblivna människor som en möjlighet att resa sig. För att göra en brottsfri nation skulle jag arbeta med det genom att skapa ett speciellt hemligt team i varje stat som skulle gripa de skyldiga. Som president kommer jag att arbeta för en brottsfri miljö i vår nation. Får bönderna verkligen vad de förtjänar? Vet du att det är de som producerar maten vi äter, de är som gudar och gudinnor men behandlar vi dem väl?


Som president skulle jag ge dem fulla rättigheter, ta fram några planer genom vilka de kan leva ett bättre liv och få vad de förtjänar. I slutet skulle jag bara vilja säga att om du inte är en president, åtminstone är du en människa, kan du åstadkomma en förändring, för förändring börjar från den ena och går till oändligheten. Vad är en nation? Läsarinteraktioner Lämna ett svar Avbryt svar Din e-postadress kommer inte att publiceras. Hoppa till huvudinnehåll Hoppa till sekundär meny Hoppa till primär sidofält Hoppa till sidfot HEM KONTAKTA OSS Alla uppsatser JEE Huvudinnehållsförteckning, om jag vore en presidentuppsats.


Lämna ett svar Avbryt svar Din e-postadress kommer inte att publiceras, om jag vore en presidentuppsats. Sidfot Populäraste uppsatser i mars Uppsats om föroreningar Uppsats om min skolas sommarsäsong Min favoritlärare Världsarvsdagen citerar min familj tal vikten av träd uppsats självbiografi av en penna ärlighet är den bästa policyuppsatsen uppsats om att bygga ett Indien min favoritbok uppsats på caa min favoritspelare självbiografi av en flod avskedstal för klass 10 av klass 9 uppsats min favoritlärare ord internet påverkan på barn uppsats min favorit seriefigur.


Uppsats för studenter Uppsats för klass 1 till 5 studenter. Stipendier för studenter Klass 1 Studentstipendium Klass 2 Studentstipendium Klass 3 Studentstipendium Klass 4 Studentstipendium Klass 5 studenter Stipendium Klass 6 Studenter Stipendium Klass 7 studenter Stipendium Klass 8 Studenter Stipendium Klass 9 Studenter Stipendium Klass 10 Studenter Stipendium Klass 11 Studenter Stipendium Klass 12 Studenter Stipendium Klass 11 Studenter Om jag vore en presidentuppsats Klass 12 Studentstipendium. HÅLL ANSLUTNING Facebook Instagram Pinterest Twitter. Stipendier Apj Abdul Kalam-stipendium Ashirwad-stipendium Bihar-stipendium Canara Bank-stipendium Colgate-stipendium Dr Ambedkar-stipendium E-distriktsstipendium Epass Karnataka-stipendium Fair And Lovely Scholarship Floridas John Mckay-stipendium Inspire Scholarship Jio-stipendium Karnataka minoritetsstipendium Lic-stipendium Maulana Azad-stipendium Medhavi-stipendium minoritetsstipendium Moma-stipendium Mp Stipendium Muslimsk minoritetsstipendium Nsp-stipendium Oasis-stipendium Obc-stipendium Odisha-stipendium Pfms-stipendium Post Matric-stipendium Prerana-stipendium Premiärministerstipendium Rajasthan-stipendium Santoor-stipendium Sitaram Jindal-stipendium Ssp-stipendium Swami Vivekananda-stipendium Ts Epass-stipendium Upp-stipendium Vidhyasaarathi-stipendium Wbmdfc-stipendium Västbengalens minoritetsstipendium.





bör bön tillåtas i offentliga skolors uppsats



Tror du att du kan göra ett bättre jobb? Om jag var president skulle jag ta bort betoningen av ras etnicitet och klass och placera den tillbaka där konstitutionen började, vilket är att alla skapades lika. Samtidigt är Amerika ett välkomnande land och folk borde ta de rätta stegen för att bli laglig bosatt i landet. De som hade tillräckligt skulle tvingas dela och de som saknades skulle få den hjälp de behöver. Mängden mat som slängs i Amerika är skrämmande när så många människor går utan måltid.


Livsmedelsbutiker kan ge sitt överskott eller mindre än perfekta produkter till matbanker. Restauranger kan skänka rester från dagens slut till matkök eller hemlösa härbärgen. Aldrig mer skulle ett barn behöva känna smärtan av att vara hungrig. Föräldrar skulle stödja lärare och lärare skulle stödja föräldrar. Ingendera skulle vara emot den andra och var och en skulle fokusera enbart på utbildning av barnet och se till att han eller hon har en ljus framtid. Ojämlikhet mellan könen definierar att män och kvinnor inte är jämställda. Som om det är ett skämt? Människor har dödat flickbarnet i själva livmodern. Genom din mamma, en dam din idiot. Inte en fågel flög och kastade dig mot ditt hem! Det är bara i de komiska berättelserna.


Och även om flickbarnet föds vad då? Folk börjar behandla henne som en börda. Och en tid kommer när folk gifter sig med dem med någon som själv studerar. Varför är en tjej en börda för dig? Orsak till hemgift? Du slutar tro på hemgiftssystemet, om någon skrämmer dig för det faktum att en tjej betyder hemgift så genom en konstitutionsbok om hattperson. Det finns vissa människor i vårt land som respekterar kvinnor så mycket att varje gång en flicka föds, växer hela byn träd. Jag är seriöst stolt över sådana människor.


Det borde finnas fler sådana människor. Vår nation är beroende av den miljö vi lever i. Och vår miljö beror på hur vi underhåller den. Jobbar vi verkligen hårt för att ha en trevlig miljö? Fortsätt läsa den här uppsatsen Fortsätt läsa. Växla navigering MegaEssays. Sparade uppsatser. Ämnen i papper. Exempel uppsatser. Om jag vore president. Fortsätt läsa den här uppsatsen Fortsätt läsa Sida 1 av 2. Nästa sida. Fler uppsatser:. APA MLA Chicago Om jag vore president.

No comments:

Post a Comment